Categories: ایرانجهان

علیرضا آخوندی خطاب به خامنه ای و سلامی: زمان شما به پایان رسیده است

علیرضا آخوندی نماینده ایرانی تبار پارلمان سوئد در سخنرانی خود در تجمع ایرانیان در لندن با تاکید بر اینکه جز جمهوری اسلامی هیچ دشمن دیگری نداریم، خطاب به علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی و حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: پیام روشنی برای شما دارم، زمان شما به سر رسیده است.

به گزارش فرانیوز، علیرضا آخوندی نماینده ایرانی تبار پارلمان سوئد که از مذاکره کنندگان با نمایندگان کشورهای اروپایی برای قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی اتحادیه اروپا است، با  حضور در تجمع امروز لندن ، سخنرانی کرد.

او طی سخنانی با تشکر از حضور گسترده ایرانیان در راهپیمایی لندن، این حضور را انعکاسی از صدای مردم شجاع ایران دانست و تاکید کرد که این تنها دلیل حضو ایرانیان در این تجمع است تا سپاه به عنوان یک سازمان تروریستی در فهرست قرار گیرد.

آخوندی با اشاره به اقدامات تروریستی سپاه در داخل و خارج کشور، گفت: همه می دانند سپاه بزرگترین سازمان تبهکار در جهان است که دستش به خون ملت ایران آغشته است.

نماینده پارلمان اروپا گفت: سپاه یک سازمان مافیایی است که برادران و خواهران خود را می کشد.

او خطاب به خامنه ای و سلامی گفت: پیام روشنی برای شما دارم، زمان شما به سر رسیده است.

آخوندی گفت: ما اینجا برای بازی های سیاسی نیامده ایم. برای اینکه به دست ابلهان چند دسته شویم، اینجا نیستیم. ما همه اینجا جمع شده ایم چون عاشق کشور زیبای خود هستیم.

او در ادامه با اشاره به ۲۰ هزار معترض زندانی در زندان های جمهوری اسلامی گفت: باید به خاطر داشته باشیم که توماج ها و یاسین ها در زندان هستند و شکنجه می شوند.

آخوندی خطاب به جوزب بورل رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز گفت: آقای بورل ما نیاز به رای دادگاه برای تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران نداریم، من اسناد و مدارک دویست صفحه ای به شما ارائه کرده ام و به شما ثابت کرده ام که سپاه گروه تروریستی است.

او با بیان اینکه ما همه با هم در این مسیر ادامه خواهیم داد، گفت: فراموش نکنیم که دشمن ما چه کسی است، دشمن ما جمهوری اسلامی است و هیچ کس دیگری نیست.

آخوندی با تاکید بر اینکه همچنان باید به کشورهای اروپایی برای تروریستی شناختن سپاه فشار بیاوریم گفت: قدم بعدی ما بعد از تروریستی اعلام شدن سپاه این است که دنبال اجرایی شدن تحریم ها باشیم. چراکه آنها دنبال دور زدن تحریم ها هستند ما این را می دانیم و ابله نیستیم، می دانیم چطور متوقفشان کنیم.

آخوندی با بیان اینکه این مسیر را از سوئد تا لندن به خاطر اینکه صدای مردم ایران باشد، آمده است، با شعار زن، زندگی، آزادی سخنان خود را پایان داد.

مصی

Recent Posts

حمله سایبری آمریکا به کشتی ایرانی مظنون به جاسوسی

شبکه ان‌بی‌سی نیوز به نقل از سه مقام آمریکایی گزارش داد که دولت این کشور…

7 ماه ago

«ایکس» نشان آبی حساب‌ رسانه‌های دولتی جمهوری اسلامی را حذف کرد

شبکه اجتماعی «ایکس» نشان‌ تایید آبی و طلایی را از حساب‌ چند رسانه حکومتی ایران…

7 ماه ago

هشدار وزیر خارجه سوئد به امیرعبداللهیان: توطئه قتل یهودیان در سوئد بر روابط ما تأثیرگذار است

توبیاس بیلستروم، وزیر خارجهٔ سوئد می‌گوید به‌دنبال انتشار گزارش‌هایی از تلاش ایران برای حمله به…

7 ماه ago

هشدارها به نتانیاهو در مورد عملیات جدید ارتش؛ حمله به «رفح» فاجعه‌بار خواهد بود

رهبران کانادا، استرالیا، و نیوزیلند آتش‌بس «فوری» بشردوستانه در جنگ غزه را خواستار شدند و…

7 ماه ago

بازداشت رویا ثابت شهروند بهایی ساکن امارات در شیراز

ماموران اطلاعات سپاه در شیراز، یک شهروند بهایی ساکن امارات به نام «رویا ثابت» را…

7 ماه ago

محمدرضا کارگر پیشه مقدم، وکیل دادگستری بازداشت شد

یک وکیل دادگستری توسط نیروهای امنیتی در کرج بازداشت و به یکی از بازداشتگاه‌های امنیتی…

7 ماه ago