شورای همبستگی آزادی برای ایران: ریشه و تبار ایرانی به دور از تفاوتهای قومی بنیاد رژیم را خواهد سوزاند

به گزارش فرانیوز، شورای همبستگی آزادی برای ایران که ده روز منتهی به قتل حکومتی مهسا (ژینا) امینی را «دهه آزادی برای ایران» نامگذاری کرده است، امروز شنبه ۱۸ شهریورماه در بیانیه ای در چهارمین روز از این دهه تحت عنوان روز«همبستگی با اقوام ایرانی»، تاکید کرده است که اقوام ایرانی با سرلوحه قرار دادن اشتراکات خود، به حفظ و حمایت از سرمایه ملی شان اهتمام ورزیده و با همبستگی، رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی را از سرزمین خود بیرون خواهند کرد.

«شورا» در بیانیه روز «همبستگی با اقوام ایرانی» آورده است: «سرزمین ایران از دیرباز منزلگه تبارهایی از اقوام مختلف بوده است که هویت‌های جمعی گوناگونِ آن، چنان درآمیخته که بی گمان اعضای یک پیکر می‌نمایند. ایرانیان از هر قوم و جامعه‌ای که باشند زاده‌ی این خاک و وارث وجب به وجب آنند و چون نگینهای انگشتری، زینت بخش این سرزمین‌اند».

شورای همبستگی آزادی برای ایران خاطرنشان کرده که «یکی از چالشهای امروز جامعه‌ی متکثر ایرانی در مقابله با رژیم جمهوری اسلامی، عبور از سد تفرقه و چند صدایی است که رژیم با ایجاد عدم توازن و عدالت اجتماعی در بین اقوام پدید آورده است».

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: «جامعه‌ی هوشمند ایرانی، به خوبی دریافته است که چگونه با اتحاد و همبستگی در مقابل نظام تفرقه و بیداد بایستد و با حمایت از هم‌میهن خود، به حاکمان گوشزد نماید که به دور از تفاوتهای قومی، این ریشه و تبار ایرانی است که بنیاد رژیم را خواهد سوزاند».

«شورا» با تاکید بر اینکه «باورمان این است که ایران ما بر ساخته از فرهنگ‌ها، زبان‌ها، گویشها و گرایش‌های مختلف است» یادآور شده: «امروز همه‌ی اقوام ایرانی،‌ از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب، با سرلوحه قرار دادن اشتراکات خود، به حفظ و حمایت از این سرمایه ملی اهتمام می‌ورزند».

شورای همبستگی آزادی برای ایران در بخش پایانی بیانیه روز چهارم دهه «همبستگی برای آزادی» تصریح کرده است: «با نام ایران، با همبستگی و یکپارچه، فریاد آزادی خواهی بر می‌آوریم و دوشادوش یکدیگر، این رژیم اشغالگر را از سرزمین خود بیرون خواهیم راند».

«شورای همبستگی آزادی برای ایران» ۱۴ شهریور ماه با هدف ایجاد یکپارچگی و یکصدائی میان همه‌ی ایرانیان، ده روز منتهی به سالگرد قتل حکومتی جاویدنام مهسا امینی و شروع انقلاب زن، زندگی، آزادی را دهه‌ی «همبستگی برای آزادی» نامیده و با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرده که در راه اتحاد مردم در مبارزه با «ضحاک زمانه»، برای هر روز عنوان جداگانه ای در نظر گرفته شده است.

مصی

Recent Posts

حمله سایبری آمریکا به کشتی ایرانی مظنون به جاسوسی

شبکه ان‌بی‌سی نیوز به نقل از سه مقام آمریکایی گزارش داد که دولت این کشور…

5 ماه ago

«ایکس» نشان آبی حساب‌ رسانه‌های دولتی جمهوری اسلامی را حذف کرد

شبکه اجتماعی «ایکس» نشان‌ تایید آبی و طلایی را از حساب‌ چند رسانه حکومتی ایران…

5 ماه ago

هشدار وزیر خارجه سوئد به امیرعبداللهیان: توطئه قتل یهودیان در سوئد بر روابط ما تأثیرگذار است

توبیاس بیلستروم، وزیر خارجهٔ سوئد می‌گوید به‌دنبال انتشار گزارش‌هایی از تلاش ایران برای حمله به…

5 ماه ago

هشدارها به نتانیاهو در مورد عملیات جدید ارتش؛ حمله به «رفح» فاجعه‌بار خواهد بود

رهبران کانادا، استرالیا، و نیوزیلند آتش‌بس «فوری» بشردوستانه در جنگ غزه را خواستار شدند و…

5 ماه ago

بازداشت رویا ثابت شهروند بهایی ساکن امارات در شیراز

ماموران اطلاعات سپاه در شیراز، یک شهروند بهایی ساکن امارات به نام «رویا ثابت» را…

5 ماه ago

محمدرضا کارگر پیشه مقدم، وکیل دادگستری بازداشت شد

یک وکیل دادگستری توسط نیروهای امنیتی در کرج بازداشت و به یکی از بازداشتگاه‌های امنیتی…

5 ماه ago