شاهزاده رضا پهلوی: بهروزی‌ ملت ایرن از مسیر سرنگونیِ رژیم ضدایرانی می گذرد

به گزارش فرانیوز، شاهزاده رضا پهلوی شامگاه جمعه ۲۴ شهریور ماه با انتشار پیام ویدئویی در پلتفرم X عنوان کرد که شما با حضور شکوهمندتان در خیابان‌های ایران و سراسر جهان، دور تازه‌ای از انقلاب ملی ما را آغاز می‌کنید.

او ادامه داد: از خیزش‌ دی ۹۶ تا آبان ۹۸ تا خیزش مهسا، آنچه این انقلاب را با وجود سرکوب و خشونت بی‌اندازه جمهوری اسلامی، قدرتمندتر و فراگیرتر کرده، عزم و اراده پولادین شما ملت آگاه و شجاع است که دریافته‌اید راه نیک‌روزی و بهروزی‌تان از سرنگونیِ این رژیم نا ایرانی و ضدایرانی، و جایگزین‌کردن آن با حکومتی ملی و منتخب می‌گذرد.

شاهزاده رضا پهلوی با دعوت از ایرانیان برای آغاز دوباره اعتراضات خیابانی گفت: این‌ عزم و اراده، این شجاعت و آگاهی اما زمانی به پیروزی نهایی منجر خواهد شد که با همبستگی و سازماندهی حداکثری همراه شود. هر خانه، هر کوچه، هر خیابان، هر محله، هر روستا، هر شهر، هر استان، تمام ایران، و مکان‌های اجتماع ایرانیان در بیرون کشور را به محل سازماندهی، مرکز مبارزه، و محور همبستگی برای به زیر کشیدن این رژیم ضحاکی بدل کنید.

او ایرانیان خارج از کشور را نیز مورد خطاب قرار داد و افزود: در خارج از ایران، صدای هم‌میهنان خود باشید و از نمایندگان منتخب خود در کشور محل زندگی‌تان بخواهید که از هر حزبی که هستند، حمایت حداکثری از ملت ایران، و فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی را در دستور کار مشترک خود قرار دهند.

شاهزاده رضا پهلوی با تأکید بر دوری از تفرقه عنوان کرد: در این مسیر، ناامیدی و تفرقه، آفت مبارزه است. اجازه ندهید تفرقه‌انگیزان در گوشتان آیه‌‌ یأس بخوانند. تاریخ چندهزارساله خود را مرور کنید. به انقلاب پرشکوه مشروطه بنگرید و فاتحان مشروطه‌خواه تهران را به یادآورید. شما میراث‌دار آن بزرگان هستید. شما ادامه‌دهنده راه جاویدانمان ما هستید.

او همچنین ادامه داد: ایران معبد ماست و شما نگاهبانان آن هستید. اجازه ندهید بینتان دوگانه‌های کاذب ایجاد کنند. اجازه ندهید شما را بر اساس باور و مذهب، جنسیت و قومیت و زبان، داخل و خارج، و حتی رده سنی، دسته‌دسته و از هم جدا کنند. ما همه یک ملتیم، و دولت ملی در ایران، متعلق به همه ایرانیان خواهد بود.

شاهزاده رضا پهلوی در پایان عنوان کرد: ققنوس ایران پس از چهار دهه تکاپو از خاکسترِ خود برخاسته و نور آگاهی، دوباره تابیدن گرفته است. شیران ایران، بی‌تابانه می‌غُرند. انقلاب ملی ما پیروز خواهد شد و قطار ایران، دوباره بر روی ریل ترقی و تمدن قرار خواهد گرفت. خورشید حقیقت، جان و جهان ایران را گرما خواهد بخشید و سیمرغ آزادی، دگرباره در آسمان ایران به پرواز خواهد آمد. آن روز، نزدیک است.

مصی

Recent Posts

حمله سایبری آمریکا به کشتی ایرانی مظنون به جاسوسی

شبکه ان‌بی‌سی نیوز به نقل از سه مقام آمریکایی گزارش داد که دولت این کشور…

5 ماه ago

«ایکس» نشان آبی حساب‌ رسانه‌های دولتی جمهوری اسلامی را حذف کرد

شبکه اجتماعی «ایکس» نشان‌ تایید آبی و طلایی را از حساب‌ چند رسانه حکومتی ایران…

5 ماه ago

هشدار وزیر خارجه سوئد به امیرعبداللهیان: توطئه قتل یهودیان در سوئد بر روابط ما تأثیرگذار است

توبیاس بیلستروم، وزیر خارجهٔ سوئد می‌گوید به‌دنبال انتشار گزارش‌هایی از تلاش ایران برای حمله به…

5 ماه ago

هشدارها به نتانیاهو در مورد عملیات جدید ارتش؛ حمله به «رفح» فاجعه‌بار خواهد بود

رهبران کانادا، استرالیا، و نیوزیلند آتش‌بس «فوری» بشردوستانه در جنگ غزه را خواستار شدند و…

5 ماه ago

بازداشت رویا ثابت شهروند بهایی ساکن امارات در شیراز

ماموران اطلاعات سپاه در شیراز، یک شهروند بهایی ساکن امارات به نام «رویا ثابت» را…

5 ماه ago

محمدرضا کارگر پیشه مقدم، وکیل دادگستری بازداشت شد

یک وکیل دادگستری توسط نیروهای امنیتی در کرج بازداشت و به یکی از بازداشتگاه‌های امنیتی…

5 ماه ago