Categories: ایرانجهان

ایرانیان به هدف خود برای تروریستی شناخته شدن سپاه می رسند

علیرضا آخوندی نماینده ایرانی تبار پارلمان سوئد با بیان اینکه ما باید به تلاشمان برای وارد کردن نام سپاه در لیست گروههای تروریستی اتحادیه اروپا ادامه دهیم، گفت  که مطمئن است ایرانیان دیر یا زود به هدف خود خواهند رسید

به گزارش فرانیوز، علیرضا آخوندی نماینده ایرانی تبار پارلمان سوئد در کنار سایر هموطنان خود در تجمع ایرانیان مخالف جمهوری اسلامی که از شهرهای مختلف اروپا به بروکسل رفته اند تا با برگزاری تجمع بر خواست خود مبنی بر قرارگرفتن نام سپاه پاسداران در لیست گروههای تروریستی اتحادیه اروپا تاکید کنند، حضور یافت.

آخوندی در حاشیه این مراسم در گفتگویی با بیان اینکه به ایرانیان برای حضورشان در این تجمع با وجود مصائب و مشکلات موجود، افتخار می کند، گفت: از ایرانیانی که هموطنان خود را تنها نگذاشته اند و با یاد کشته شدگان اعتراضات اخیر ایران و زندانیان تحت شکنجه جمهوری اسلامی در این تجمع شرکت کرده اند تشکر می کنم.

او در پاسخ به این سوال که اثر این تجمع ایرانیان مقابل مقر کمیسیون اروپا چه خواهد بود، گفت: امروز اتفاق خاصی نمی افتد و نهایتا چند فرد در لیست تحریم ها قرار خواهند گرفت زیرا سیاست اروپا قدم به قدم جلو رفتن است. آنها قدم به قدم ما را زیر نظر دارند ، تا بدانند ما خودمان تا چه اندازه روی خواسته خود سماجت داریم. بنابراین ما برای رسیدن به هدف نهایی خود به تعداد بیشتری شرکت کننده در تجمعات نیاز داریم.

نماینده ایرانی تبار پارلمان سوئد ادامه داد: باید به تلاشمان ادامه بدهیم تا اتحادیه اروپا خواسته ما را جدی بگیرد. دشمن ما جمهوری اسلامی نیست دشمن ما ناامیدی است. من به سیاستمداران اروپایی همواره تاکید کرده ام که ما تا به نتیجه نرسیم از خواست خود دست برنمی داریم.

آخوندی که خود از دست اندرکاران برگزاری این تجمع اعتراضی ایرانیان خارج از کشور است در پاسخ به این سوال که گام بعدی برای فشار بر اتحادیه اروپا چه خواهد بود، گفت: من همچنان مذاکرات و فشارها در پشت پرده را ادامه می دهم. ما معتقدیم که سپاه بزرگترین ارگان مافیایی دنیاست و خواسته ما ایرانیان این است که اتحادیه اروپا برای تروریستی خواندن این نهاد قدم بردارد .

او تاکیدکرد: گنجاندن نام سپاه پاسداران در لیست گروههای تروریستی اتحادیه اروپا نه تنها خواست و هدف چندصد هزار ایرانی مقیم اروپا است بلکه این خواست میلیون ها ایرانی داخل ایران و ایرانیان مقیم کشورهای دیگر دنیاست.

مصی

Recent Posts

حمله سایبری آمریکا به کشتی ایرانی مظنون به جاسوسی

شبکه ان‌بی‌سی نیوز به نقل از سه مقام آمریکایی گزارش داد که دولت این کشور…

7 ماه ago

«ایکس» نشان آبی حساب‌ رسانه‌های دولتی جمهوری اسلامی را حذف کرد

شبکه اجتماعی «ایکس» نشان‌ تایید آبی و طلایی را از حساب‌ چند رسانه حکومتی ایران…

7 ماه ago

هشدار وزیر خارجه سوئد به امیرعبداللهیان: توطئه قتل یهودیان در سوئد بر روابط ما تأثیرگذار است

توبیاس بیلستروم، وزیر خارجهٔ سوئد می‌گوید به‌دنبال انتشار گزارش‌هایی از تلاش ایران برای حمله به…

7 ماه ago

هشدارها به نتانیاهو در مورد عملیات جدید ارتش؛ حمله به «رفح» فاجعه‌بار خواهد بود

رهبران کانادا، استرالیا، و نیوزیلند آتش‌بس «فوری» بشردوستانه در جنگ غزه را خواستار شدند و…

7 ماه ago

بازداشت رویا ثابت شهروند بهایی ساکن امارات در شیراز

ماموران اطلاعات سپاه در شیراز، یک شهروند بهایی ساکن امارات به نام «رویا ثابت» را…

7 ماه ago

محمدرضا کارگر پیشه مقدم، وکیل دادگستری بازداشت شد

یک وکیل دادگستری توسط نیروهای امنیتی در کرج بازداشت و به یکی از بازداشتگاه‌های امنیتی…

7 ماه ago