سپاه در حمایت از «حجاب اجباری» تجمع برگزار می کند

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران از برگزاری اجتماع بزرگ "عفاف و حجاب" در روز چهارشنبه بیست و یکم تیرماه در تهران خبر داد.

خواندن این مطلب 3 دقیقه طول میکشد.

به گزارش فرانیوز، حسن حسن‌زاده ادعا کرده که برگزاری چنین اجتماعی، مطالبه‌ گسترده عموم مردم بوده و مدعی شده که مسأله “عفاف و حجاب” یکی از ارکان اصلی حفظ بنیان خانواده و به ویژه صیانت از حریم بانوان ایرانی است!

وی همچنین در دفاع از برگزاری چنین اجتماعی ادعا کرد: دشمن با توجه به اهمیت بالای موضوع عفاف، سرمایه‌گذاری ویژه‌ای را روی قشر بانوان و دختران جوان و به خصوص حریم خانواده ایرانی انجام داده است تا از این طریق با متزلزل کردن باورها و اعتقادات ایرانی-اسلامی جای پای فرهنگ منحط خود را در میان خانواده‌های ایرانی باز کند!

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران عنوان کرد که این اجتماع توسط خانواده‌های تهرانی در روز چهارشنبه بیست و یکم تیرماه همزمان با روز عفاف و حجاب در میدان “امام حسین” برگزار می‌شود.

برگزاری چنین تجمعات حکومتی در حالی است که جمهوری اسلامی تاکنون هیچگاه به مخالفان حجاب اجباری اجازه نداده که عقاید خود را به صورت آزادانه اعلام کنند و مخالفان حجاب اجباری در معرض آزار و اذیت، سرکوب، بازداشت و حتی احکام حبس قرار گرفته‌اند.